JGRAF Jakub Górecki © 2022

Nowoczesne strony www, marketing internetowy oraz projekty graficzne.

 

NIP: 7492111529

REGON: 388964875

 

Dane teleadresowe

 

kontakt@jgraf.pl

+48 730 811 903

ul. 11 Listopada 14 c/7 

47-220 Kędzierzyn Koźle

Województwo Opolskie

 

 

O mnie

Artykuły na temat marketingu

JGRAF Jakub Górecki
marketing internetowy Kędzierzyn Koźle

Content Marketing

content marketing
ilustracja

Czym jest content marketing?

 

Content marketing to bardzo istotny element strategii reklamowej każdej firmy, który polega na pozyskiwaniu nowych klientów stawiając głównie na wartościowe, starannie przygotowane treści. Dużym atutem content marketingu jest zwiększenie liczby użytkowników firmowej strony www oraz spędzanego przez nich czasu na jej przeglądanie. Istotne jest jednak regularne publikowanie wartościowych artykułów branżowych (prowadzenie bloga) oraz przykładanie dużej uwagi do opisów oferowanych produktów/usług, które podkreślają ich najistotniejsze zalety i wyróżniają na tle naszej konkurencji.
ilustracja

Gdzie publikować przygotowane treści?

 

Dystrybucja przygotowanych w ramach content marketingu treści jest kluczowa. Gdzie zatem warto je publikować? Najczęściej wykorzystywanymi narzędziami content marketingu są publikowane przez firmy e-booki (np. z poradnikami), artykuły na blogach firmowych oraz posty w social mediach, które mogą być wzbogacone o przykuwające wzrok infografiki. Jeśli chcemy lepiej poznać potrzeby naszych potencjalnych klientów, aby zaczerpnąć więcej pomysłów i inspiracji do tworzenia treści możemy skorzystać również z takich narzędzi jak: Google Trends oraz Answer The Public - dzięki nim poznamy najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe związane z naszą działalnością.
ilustracja

Jakie rezultaty daje content marketing?

 

Musimy zdać sobie sprawę, że nie zawsze efekt pracy związanej z content marketingiem jest natychmiastowy. Dla przykładu przy prowadzenia firmowego bloga, aby osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania musimy na początku poczekać minimum 3 miesiące (w zależności od konkurencji na pozycjonowaną frazę) od publikacji artykułu lub wzbogacenia podstron o wartościowe treści. Jednak regularne, staranne prowadzenie strony firmowej właśnie pod kątem umieszczania na niej wartościowych treści przyniesie naszej firmie długoterminowy sukces i pomoże w zbudowaniu silnej marki. Warto jednak zadanie opracowania strategii marketingowej zlecić profesjonalnej agencji lub freelancerowi.

Jeśli potrzebujesz skutecznej strony internetowej oraz indywidualnej strategii marketingowej dla Twojej firmy, sprawdź moją ofertę i umów się na bezpłatną konsultację.

darmowa wycena i konsultacja

Strony WWW

Google Ads

Social Media

Kontakt

Sprawdź artykuły

wszystkie artykuły
JGRAF.pl
zadzwoń do mnie
JGRAF.pl
Facebook
Instagram
Behance